Finansal analistin şirketin planladığı pazarlama harcaması değerlendirmesine göre GTA 6, Mali Yıl 2024‘te (Nisan 2023-Mart 2024) piyasaya sürebilir. Ancak bu harcama için Grand Theft Auto ile ilgili olmayan başka olasılıklar da vardır.
Analist Jeff Cohen (VentureBeat aracılığıyla), şirketin önümüzdeki beş mali yıl için minimum pazarlama harcamasını açıklayan Grand Theft Auto geliştiricisi Rockstar‘ın ana şirketi Take-Two‘dan yakın zamanda yayınlanan finansal bilgilere işaret ediyor. Cohens, en son bilgilerin şirketin pazarlama harcamalarında ani bir artışa işaret ettiğini şu anda o yıl için en az 89,2 milyon dolarlık bir oranla, 2023 FY‘den 2024 FY‘ye geçtiğini fark etti.
Yakın yılların pazarlama taahüdü yaklaşık 35-40 milyon dolar seviyesine ulaştı. Bu büyük artış Take Two’nun tarihteki en başarılı eğlence ürününe netice için uygun destek seviyesini sağlamak istemesi nedeniyle görülebilir.
Ancak bu bilgiler kesin değildir. Cohens, benzer bir Mali Yıl pazarlama artışının bu oyunun açıklanmasından önce Red Dead Redemption 2‘nin lansmanını doğru bir şekilde tahmin etmek için kullanıldığını belirtiyor. GamesIndustry.biz tarafından belirtildiği gibi Take-Two raporları FY 2019 için bir harcama artışına dikkat çekti. Red Dead Redemption 2 sonunda geldi ancak bu raporlar oyunun ilk gecikmesi açıklanmadan bir yıl önce yayınlandı. Red Dead Redemption 2’nin ilk olarak FY 2018‘e gelmesi planlandı ve o yıla çok daha küçük bir pazarlama harcaması yapıldı.
Take-Two daha önce pazarlama harcamalarının çoğunun spor takımları ve oyuncularla lisans anlaşmaları yapmaya başladığını açıklamıştı ve şirket bu süre zarfında büyük bir anlaşma yapılmasını bekliyor olabilir. Esasen bu kesinlikle ilginç bir bilgi olsa da hiçbir şekilde o pencerede bir GTA 6 sürümünün kanıtı değildir.
GTA 6 İçin 2023-2024 Öngörülüyor
Analist Jeff Cohen (VentureBeat aracılığıyla), şirketin önümüzdeki beş mali yıl için minimum pazarlama harcamasını açıklayan Grand Theft Auto geliştiricisi Rockstar‘ın ana şirketi Take-Two‘dan yakın zamanda yayınlanan finansal bilgilere işaret ediyor. Cohens, en son bilgilerin şirketin pazarlama harcamalarında ani bir artışa işaret ettiğini şu anda o yıl için en az 89,2 milyon dolarlık bir oranla, 2023 FY‘den 2024 FY‘ye geçtiğini fark etti.
Yakın yılların pazarlama taahüdü yaklaşık 35-40 milyon dolar seviyesine ulaştı. Bu büyük artış Take Two’nun tarihteki en başarılı eğlence ürününe netice için uygun destek seviyesini sağlamak istemesi nedeniyle görülebilir.
Ancak bu bilgiler kesin değildir. Cohens, benzer bir Mali Yıl pazarlama artışının bu oyunun açıklanmasından önce Red Dead Redemption 2‘nin lansmanını doğru bir şekilde tahmin etmek için kullanıldığını belirtiyor. GamesIndustry.biz tarafından belirtildiği gibi Take-Two raporları FY 2019 için bir harcama artışına dikkat çekti. Red Dead Redemption 2 sonunda geldi ancak bu raporlar oyunun ilk gecikmesi açıklanmadan bir yıl önce yayınlandı. Red Dead Redemption 2’nin ilk olarak FY 2018‘e gelmesi planlandı ve o yıla çok daha küçük bir pazarlama harcaması yapıldı.
Take-Two daha önce pazarlama harcamalarının çoğunun spor takımları ve oyuncularla lisans anlaşmaları yapmaya başladığını açıklamıştı ve şirket bu süre zarfında büyük bir anlaşma yapılmasını bekliyor olabilir. Esasen bu kesinlikle ilginç bir bilgi olsa da hiçbir şekilde o pencerede bir GTA 6 sürümünün kanıtı değildir.