Avea, Türkiye’de ilk ve tek olarak; kişiye özel sesli yanıt sistemi menüsü oluşturma imkanı sunan ‘Avea Esnek Sesli Yanıt Sistemi’ni geliştirdi.
Avea; sesli yanıt sisteminde tercihe göre özel bir menü oluşturulabilmesine olanak tanıyan Avea Esnek Sesli Yanıt Sistemi’ni kullanıma sundu. Avea Esnek Sesli Yanıt Sistemi’nimüşteri hizmetleri stratejileri doğrultusunda geliştiren Avea; böylece tüm kanallardan kaliteli, hızlı, proaktif ve değer yaratan eşsiz müşteri deneyimi için, self servis kanallarına bir yenisini daha eklemiş oldu.
Avea Esnek Sesli Yanıt Sistemi’nden yararlanmak isteyen Avealılar, servis tanımlamalarını; Avea online işlem merkezi veya Avea sesli yanıt sistemi ile şahsen ya da müşteri temsilcileri yardımıyla gerçekleştirebilecekler. Faturalı ve faturasız Avea hat sahipleri; ayrıca dilediklerinde Avea Esnek Sesli Yanıt Sistemi ile oluşturdukları kişisel menü tercihlerini de yeniden düzenleyebilme imkanına da sahip olacaklar.
scroll.com.trsmilies37
Avea; sesli yanıt sisteminde tercihe göre özel bir menü oluşturulabilmesine olanak tanıyan Avea Esnek Sesli Yanıt Sistemi’ni kullanıma sundu. Avea Esnek Sesli Yanıt Sistemi’nimüşteri hizmetleri stratejileri doğrultusunda geliştiren Avea; böylece tüm kanallardan kaliteli, hızlı, proaktif ve değer yaratan eşsiz müşteri deneyimi için, self servis kanallarına bir yenisini daha eklemiş oldu.

Avea Esnek Sesli Yanıt Sistemi ile Avealılar, en çok kullandıkları menülerden yola çıkarak kendilerine özgü menü tasarımını yaratabiliyorlar.
Avea Esnek Sesli Yanıt Sistemi’nden yararlanmak isteyen Avealılar, servis tanımlamalarını; Avea online işlem merkezi veya Avea sesli yanıt sistemi ile şahsen ya da müşteri temsilcileri yardımıyla gerçekleştirebilecekler. Faturalı ve faturasız Avea hat sahipleri; ayrıca dilediklerinde Avea Esnek Sesli Yanıt Sistemi ile oluşturdukları kişisel menü tercihlerini de yeniden düzenleyebilme imkanına da sahip olacaklar.
scroll.com.trsmilies37