gittigidiyor

Avea’dan Kişiye Özel Sesli Yanıt

EGOOO

Aktif Üye
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
67
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Konum
İzmir
Avea, Türkiye’de ilk ve tek olarak; kişiye özel sesli yanıt sistemi menüsü oluşturma imkanı sunan ‘Avea Esnek Sesli Yanıt Sistemi’ni geliştirdi.
Avea; sesli yanıt sisteminde tercihe göre özel bir menü oluşturulabilmesine olanak tanıyan Avea Esnek Sesli Yanıt Sistemi’ni kullanıma sundu. Avea Esnek Sesli Yanıt Sistemi’nimüşteri hizmetleri stratejileri doğrultusunda geliştiren Avea; böylece tüm kanallardan kaliteli, hızlı, proaktif ve değer yaratan eşsiz müşteri deneyimi için, self servis kanallarına bir yenisini daha eklemiş oldu.
avea21.jpg

Avea Esnek Sesli Yanıt Sistemi ile Avealılar, en çok kullandıkları menülerden yola çıkarak kendilerine özgü menü tasarımını yaratabiliyorlar.

Avea Esnek Sesli Yanıt Sistemi’nden yararlanmak isteyen Avealılar, servis tanımlamalarını; Avea online işlem merkezi veya Avea sesli yanıt sistemi ile şahsen ya da müşteri temsilcileri yardımıyla gerçekleştirebilecekler. Faturalı ve faturasız Avea hat sahipleri; ayrıca dilediklerinde Avea Esnek Sesli Yanıt Sistemi ile oluşturdukları kişisel menü tercihlerini de yeniden düzenleyebilme imkanına da sahip olacaklar.


scroll.com.trsmilies37
 

Bilgi / İnfo

satcafesi.net kar amacı gütmeyen bilgi & paylaşım üzerine kurulu ücretsiz bir forum sitesidir,Üyeler her türlü bilgiyi,dosya,video,resim,vs. önceden onay olmadan paylaşabilmektedir,bunedenle oluşacak herhangi bir illegal paylaşımdan satcafesi sorumluluk almamaktadır,T.CK.na aykırı paylaşım görüldüğünde iletişim kısmından bizlere bildirmenizi rica ederiz.

Yasal Haklar

Foruma gönderilen mesajlardan öncelikle mesaj sahipleri sorumludurlar. Forum yöneticileri başkalarının mesaj veya konularından sorumlu tutulamazlar. Ancak yasal nedenlere bağlı herhangi bir şikayet durumunda, yetkililer bilgilendirildiği takdirde ilgili düzenleme yapılacaktır.
Üst