mehmetkarahanlı
Aktif Üye
İnternet, her alanda olduğu gibi iş dünyasında da birçok şeyi daha kolay hale getirmiş durumda. Sadece birkaç tıklamayla dünyanın herhangi bir yerinden kişilerle istediğiniz konuda onlarla çalışabilmeniz mümkün.
Çevrimiçi işbirliği araçlarının birçoğu oldukça maliyetli ve görsel tasarım gibi belirli bir alana yönelik hazırlanmış. Ancak, hazırladığımız bu listedeki araçlarla işbirliği yapmak hem çok kolay hem de ücretsiz. İşte ekibinizle iş yapmak için kullanabileceğiniz en iyi 6 çevrimiçi toplantı aracı;
1. Google Dokümanlar / Drive
Google Dokümanlar, belge oluşturma konusunda oldukça donanımlı bir araç ve bu amaçların dışında da oldukça iyi işler çıkarıyor diyebiliriz. E-tablolar, sunumlar, formlar ve daha birçok konuda ekibinizle aynı anda çalışabileceğiniz serviste, yorumları kullanarak değişiklik isteğinde bulunabilir ve sonraki çalışmalarınızda kendinize bir not bırakabilirsiniz.
Ekibinizle ortak bir dosya depolama alanı kurmanıza izin veren Google Drive ise 15 GB’lık alan ile her işinizi kolaylıkla yapabilmenizi sağlıyor. Belgelerinizi e-postayla veya USB bellek ile taşımaktan çok daha kolay olan Drive’ın sağladığı varsayılan özelikler sizin için yeterli değilse ek planlarla bunu geliştirebiliyorsunuz.
İndir
Google Dokümanlar iOS
iPhone ve iPad için Google Dökümanlar Uygulaması
İndir
Google Dokümanlar Android
Android İçin Google Dokümanlar Uygulaması
İndir
Google Drive
Google Çevrimiçi Dosya Depolama ve Paylaşma Programı
Google Drive
Google Drive Web Servisi
İndir
Google Drive Android
Android için Google Drive
İndir
Google Drive iOS
iPhone, iPad ve iPod Touch için Google Drive Uygulaması
İndir
Google Drive
Mac İçin Google Drive Çevrimiçi Dosya Depolama ve Paylaşma Programı
2. OneNote
Not defteri alanında Evernote oldukça büyük bir isim, ancak fiyat artışı ve gizlilik kaygılarından sonra OneNote’a yenik düştü. Her platform için tamamen ücretsiz olarak sunulan OneNote, ekibinizle birlikte not defterleri oluşturup bunları çizimler, tablolar, bağlantılar ve aklınıza gelebilecek diğer içeriklerle doldurabileceğiniz bir alan sağlıyor. Paylaşılabilen bir not defterini oluşturmanın oldukça kolay olduğu OneNote, herkesin kendi bölümlerini ve sayfalarını eklemesine de izin veriyor.
OneNote’u kullanmak için oldukça bol seçeneğiniz bulunuyor. İsterseniz bir wiki takımı oluşturabilir, proje yönetimini sağlayabilir, notları ve fikirleri takip edebilirsiniz. Hatta, OneNote’u sanal bir beyaz tahta olarak bile kullanabilirsiniz. Özet olarak OneNote ekibinizin not alma, fikir yönetimi ve beyin fırtınası ihtiyaçlarını rahat bir şekilde karşılayabiliyor.
İndir
Microsoft OneNote
Windows İçin Not Tutma Uygulaması
İndir
Microsoft OneNote
Mac için Not Alma Uygulaması
İndir
Microsoft OneNote Android
Android İçin Not Defteri Uygulaması
İndir
Microsoft OneNote iOS
iPhone, iPod Touch ve iPad İçin Gelişmiş Not Defteri Uygulaması
3. Appear.in
Ekibiniz her zaman aynı yerde bulunmuyorsa, Appear.in servisi işinizi oldukça kolaylaştıracaktır diye düşünüyorum. Konferans görüşmesi yapabileceğiniz bir araç olan Appear.in, tarayıcı üzerinden bir toplantı odası oluşturmanıza ve 8 kişiyi ağırlayabilmenize olanak tanıyor.
Herhangi bir indirme veya eklentiye ihtiyaç duymadan ve kimsenin hesap oluşturmasını gerektirmeyen serviste herkes ses, video ve metin şeklinde toplantıya bağlanabiliyor. Appear.in ile ekibiniz nerede olursa olsun, istediğiniz zaman buluşabilmeniz mümkün.
appear.in
Ücretsiz Özel Video Sohbet Servisi
İndir
Appear.in iOS
Appear.in iOS İçin Ücretsiz Grup Video Konferans Uygulaması