Otomotiv satışlarında ortaya çıkan tablonun yanı sıra, sayılarını giderek artıran elektrikli otomobiller, döviz kurlarındaki hareketliliğin fiyatlara etkisi, Bankacılık Düzenleme ve Denetleme Kurumu'nun (BDDK) otomobil satışlarına getirdiği vade sınırlandırması ve sürpriz ÖTV düzenlemesi de sektörün gündeminde ilk sıralarda yer alıyor.
020 Haziran ayından bu yana pazarda yüksek talebin devam ettiğini kaydeden Altan Aytaç, bu yıl da hazırlıkları güçlü bir pazara göre yaptıklarını fakat, Nisan ve Mayıs aylarında kısıtlama ile birlikte yavaşlama dönemine girildiğini söyledi.
Aytaç, "Yarı iletken (çip) krizi nedeniyle araç bulunurluğu sıkıntıları başladı, ama ilk 6 ay her şeye rağmen geçen yılın üzerinde gerçekleşti. Global pazarlara bakıldığında, Türkiye pandemiden az etkilenen bir pazar oldu. Unutmayalım ki 2017'ye kadar 1 milyon adetleri gördük, pazarın potansiyeli fazla. Bu yıl da 800 bin adetleri görmeyi umuyoruz" öngörüsünü paylaştı.
Bilindiği üzere, 2015 yılından bu yana Bursa'da üretilerek dünyaya ihraç edilen Fiat Egea'nın, makyajlı versiyonu ve Cross isimli bir SUV gövde seçeneği bu yıl başında tanıtılmıştı.
Fakat, aradan 8 ay geçmesine rağmen Egea model ailesinde otomatik şanzıman seçeneğinin sunulmaması ise kafalarda soru işareti yaratmıştı.
Fiat Marka Direktörü Altan Aytaç, merakla beklenen cevabı Habertürk'e açıkladı.
Tofaş içinde çalışmaların devam ettiğini bildiren Aytaç, "Egea'da otomatik şanzıman Tofaş içerisinde gündemimizin ilk sıralarında yer alıyor. Otomatik şanzımanı iple çekiyoruz" dedi.
Habertürk...
Tüm bu konular hakkında Habertürk'e özel açıklamalarda bulunan Fiat Marka Direktörü Altan Aytaç, sektördeki beklentilere ve Fiat markasının gelecek planlarına yönelik önemli mesajlar verdi.
020 Haziran ayından bu yana pazarda yüksek talebin devam ettiğini kaydeden Altan Aytaç, bu yıl da hazırlıkları güçlü bir pazara göre yaptıklarını fakat, Nisan ve Mayıs aylarında kısıtlama ile birlikte yavaşlama dönemine girildiğini söyledi.
Aytaç, "Yarı iletken (çip) krizi nedeniyle araç bulunurluğu sıkıntıları başladı, ama ilk 6 ay her şeye rağmen geçen yılın üzerinde gerçekleşti. Global pazarlara bakıldığında, Türkiye pandemiden az etkilenen bir pazar oldu. Unutmayalım ki 2017'ye kadar 1 milyon adetleri gördük, pazarın potansiyeli fazla. Bu yıl da 800 bin adetleri görmeyi umuyoruz" öngörüsünü paylaştı.

Bilindiği üzere, 2015 yılından bu yana Bursa'da üretilerek dünyaya ihraç edilen Fiat Egea'nın, makyajlı versiyonu ve Cross isimli bir SUV gövde seçeneği bu yıl başında tanıtılmıştı.
Fakat, aradan 8 ay geçmesine rağmen Egea model ailesinde otomatik şanzıman seçeneğinin sunulmaması ise kafalarda soru işareti yaratmıştı.
Fiat Marka Direktörü Altan Aytaç, merakla beklenen cevabı Habertürk'e açıkladı.
Tofaş içinde çalışmaların devam ettiğini bildiren Aytaç, "Egea'da otomatik şanzıman Tofaş içerisinde gündemimizin ilk sıralarında yer alıyor. Otomatik şanzımanı iple çekiyoruz" dedi.
Habertürk...
Tüm bu konular hakkında Habertürk'e özel açıklamalarda bulunan Fiat Marka Direktörü Altan Aytaç, sektördeki beklentilere ve Fiat markasının gelecek planlarına yönelik önemli mesajlar verdi.