mehmetkarahanlı
Aktif Üye

[h=2]Eğer cihazınızı iOS 10’a yükselttikten sonra internet bağlantınızda sorun yaşıyorsanız, bu yöntemi deneyebilirsiniz.[/h]Apple, Eylül ayının başında en yeni mobil işletim sistemi iOS 10’u uyumlu iPhone, iPad ve iPod Touch modellerine dağıtmaya başladı. Cihazını iOS 10’a yükselten çoğu kullanıcı şimdilik işletim sisteminden memnun olsa da, bazı kullanıcılar özellikle internet bağlantılarında sorunlar yaşıyor.
Eğer siz de Wi-Fi noktalarına bağlanmakta sorunlar yaşıyorsanız veya mobil veri bağlantısının kalitesinden şikayetçiyseniz, aşağıdaki yöntemi kullanarak sorununuzu çözmeyi deneyebilirsiniz.
- Cihazınızın Ayarlar uygulamasını açın.
- Genel kategorisine gidin.
- En altta bulunan Sıfırla seçeneğine dokunun.
- Açılan listedeki Ağ Ayarlarını Sıfırla seçeneğine dokunun. Bu aşamada cihazınız sizden şifrenizi girmenizi isteyebilir.
- Açılan uyarı penceresinde tekrardan Ağ Ayarlarını Sıfırla seçeneğine dokunup işlemi onaylayın.
Sıfırlama işlemi yaklaşık bir dakika sürmektedir. Ardından cihazınız normal bir şekilde çalışmaya devam edecektir. Ancak sıfırlama işlemi sonrasında da internet bağlantısı sorunlarınız çözülmediyse, cihazınızı iOS 10.0.2’ye güncellemek isteyebilirsiniz.
Eğer yukarıdaki yöntemlerden hiçbiri sorununuzu çözmediyse, iOS 10’u temiz kurulum ile yeniden yüklemeniz gerekebilir.