AKHİSAR LI
Aktif Üye
- Katılım
- 25 Ağu 2011
- Mesajlar
- 2,287
- Tepkime puanı
- 64
- Puanları
- 0
- Yaş
- 60

LİNX MARKA CİHAZINIZ ARIZALANDIĞINDA YAPMANIZ GEREKENLER
1. 0212 451 45 50no’lu telefonu (Mesai Saatleri İçerisinde) arayınız. Teknik servise sorununuzun ne olduğunu anlatınız.
2. Teknik servisin sizi yönlendirmesine göre, cihazınızın, arızasının giderilip onarılması ve servisin bulunduğu(Yenibosna/İSTANBUL) yere gönderilmesi için 444 0 033 no’lu telefondan Kargo’yu arayınız.
3. Kargo firmasına “ULUSAL ELEKTRONİK YENİBOSNA/İSTANBUL” servisine gönderilecek kargonuz olduğunu ve alıcı firmanın kargo kod numarasının “W4399X” olduğunu söyleyeceksiniz.
4. Kargonun size en yakın şubesi adresinize gelip cihazınızı alıp teknik servise gönderecektir.
5. Cihazın onarımını müteakip, yine Kargonun size en yakın şubesi tarafından cihaz size adresinizde teslim edilecektir.
NOT: 1. Kargo’nun gönderilmesi ve tekrar size teslim edilmesi esnasında tarafınızdan herhangi bir kargo ücreti ödenmeyecektir.
NOT:2. 7 İş günü içinde cihazınız tamir edilip size gönderilecektir.
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
DİKKAT: Bu konu cihazınızda sorun yaşadığınızda size yardımcı olmak maksadıyla açılmıştır, kesinlikle reklam amaçlı değildir, Kişi veya kurumla forum olarak hiç bir yakınlığımız yoktur,
saygılarımla...AKHİSARLI