mehmetkarahanlı
Aktif Üye
Nintendo’nun anlık mesajlaşma uygulaması Japonya’da büyük ilgi görüyor…
Oyun dünyasının en önemli isimlerinden bir tanesi de Nintendo olurken, sunduğu cihazlarla pazarda iddiasını sürdürüyor ve bir çok firma gibi akılı telefon pazarına da yönelirken, ilk akıllı telefon uygulamasını geçtiğimiz günlerde sundu.
Her ne kadar Nintendo bir oyun firması olsa da, firmadan ilk gelen uygulama bir oyun olmadı. Miitomo adı ile gelen bu ilk Nintendo uygulaması, anlık mesajlaşma platformunda yerini aldı.
Nintendo’nun uygulaması sunulması ile de oldukça büyük ilgi görürken, Apple’ın iOS platformunda Japonya’da en üstte yerini aldı. Ayrıca Twitter üzerinden gelen bilgiye göre de ilk 3 gün süre sonrasında 100 milyon gibi oldukça etkileyici kullanıcı rakamına ulaşmış durumda.
Bu anlık mesajlaşma uygulamasında her kullanıcı Mii olarak adlandırılan avatarı kullanırken, kullanıcının kendi resmi üzerinden oluşturuluyor. Miitomo uygulaması ücretsiz olarak sunulurken, kullanıcılar Mii’leri için kıyafet ve diğer aksesuarları, uygulama içi ödeme yöntemleri ile satın alabilmekteler.
Miitomo, şu an için sadece Japonya’da sunulmuş durumda, ancak başarısına göre diğer ülkelerde de sunulabileceği ifade edilmekte.
Geçtiğimiz ay Nintendo’nun CEO’su Tatsumi Kimishima, bir açıklama gerçekleştirmiş ve sonraki uygulamanın mesajlaşma uygulaması olmayacağını ve Nintendo’nun iyi bilinen karakterlerini içereceğini belirtmişti.
Oyun dünyasının en önemli isimlerinden bir tanesi de Nintendo olurken, sunduğu cihazlarla pazarda iddiasını sürdürüyor ve bir çok firma gibi akılı telefon pazarına da yönelirken, ilk akıllı telefon uygulamasını geçtiğimiz günlerde sundu.
Her ne kadar Nintendo bir oyun firması olsa da, firmadan ilk gelen uygulama bir oyun olmadı. Miitomo adı ile gelen bu ilk Nintendo uygulaması, anlık mesajlaşma platformunda yerini aldı.
Nintendo’nun uygulaması sunulması ile de oldukça büyük ilgi görürken, Apple’ın iOS platformunda Japonya’da en üstte yerini aldı. Ayrıca Twitter üzerinden gelen bilgiye göre de ilk 3 gün süre sonrasında 100 milyon gibi oldukça etkileyici kullanıcı rakamına ulaşmış durumda.
Bu anlık mesajlaşma uygulamasında her kullanıcı Mii olarak adlandırılan avatarı kullanırken, kullanıcının kendi resmi üzerinden oluşturuluyor. Miitomo uygulaması ücretsiz olarak sunulurken, kullanıcılar Mii’leri için kıyafet ve diğer aksesuarları, uygulama içi ödeme yöntemleri ile satın alabilmekteler.
Miitomo, şu an için sadece Japonya’da sunulmuş durumda, ancak başarısına göre diğer ülkelerde de sunulabileceği ifade edilmekte.
Geçtiğimiz ay Nintendo’nun CEO’su Tatsumi Kimishima, bir açıklama gerçekleştirmiş ve sonraki uygulamanın mesajlaşma uygulaması olmayacağını ve Nintendo’nun iyi bilinen karakterlerini içereceğini belirtmişti.