Çocuklarınızın ev kredisi almaya teşvik edildiklerini, gıda takviyesi vitaminleri indirimli alma yollarını öğrendiklerini, hatta kredi borçlarının yapılandırılması yönünde nasihat aldıklarını biliyor muydunuz? Microsoft’a göre bütün sebebi, tüm kötülüklerin başı olan Google.
Microsoft’un “Scroogled” başlıklı Google karşıtı Bing reklam kampanyası, çocukların eğer okulda Google ile arama yaparlarsa çok olumsuz etkileneceklerini anlatıyor. Reklamlardan birinde, aslında Mezopotamya tarihi üzerine çalışan bir kız çocuğu, ailesinin okulda neler öğrendiğini sorması üzerine yukarıdaki konularda bilgi vermesi konu ediliyor. Ailesi bu duruma kızın gördüğü reklamların sebep olduğunu şıp diye anlıyor.
Alternatif olarak Microsoft, okullar için Bing motorunu sunuyor. Bing’in bu versiyonunda reklam yok ve Mezopotamya hakkında daha fazla bilgi var. Ayrıca Bing kullanan okullar Surface RT tablet kazanma şansına da sahip oluyor.
Microsoft’un yaptı(rdı)ğı araştırmaya göre ilköğretim seviyesindeki çocukların ailelerinin %79′u, okullarda internet aramalarının reklamsız olması gerektiğini düşünüyor. %84′lük bir bölüm çocuklarının bu reklamlara maruz kaldıklarının farkında değil.
Robot çağının kobayları olmak üzere itina ile yetiştirdiğimiz yavrularımızı lütfen reklamlarla zehirleyip akıllarını karıştırmayalım.
Microsoft’un “Scroogled” başlıklı Google karşıtı Bing reklam kampanyası, çocukların eğer okulda Google ile arama yaparlarsa çok olumsuz etkileneceklerini anlatıyor. Reklamlardan birinde, aslında Mezopotamya tarihi üzerine çalışan bir kız çocuğu, ailesinin okulda neler öğrendiğini sorması üzerine yukarıdaki konularda bilgi vermesi konu ediliyor. Ailesi bu duruma kızın gördüğü reklamların sebep olduğunu şıp diye anlıyor.
Alternatif olarak Microsoft, okullar için Bing motorunu sunuyor. Bing’in bu versiyonunda reklam yok ve Mezopotamya hakkında daha fazla bilgi var. Ayrıca Bing kullanan okullar Surface RT tablet kazanma şansına da sahip oluyor.
Microsoft’un yaptı(rdı)ğı araştırmaya göre ilköğretim seviyesindeki çocukların ailelerinin %79′u, okullarda internet aramalarının reklamsız olması gerektiğini düşünüyor. %84′lük bir bölüm çocuklarının bu reklamlara maruz kaldıklarının farkında değil.
Robot çağının kobayları olmak üzere itina ile yetiştirdiğimiz yavrularımızı lütfen reklamlarla zehirleyip akıllarını karıştırmayalım.