mehmetkarahanlı
Aktif Üye
Skull and Bones uzun bir süre boyunca desteklenecek
Oyunun yönetim müdürü Olivier de Rotalier, oyunun satış rakamlarıyla destekleyecekleri yılların doğru orantılı olduğunu söyledi.
Ubisoft‘un E3 2017 konferansında tanıttığı yeni oyunu Skull and Bones kapalı betasının, rekor kayıtlara ulaştığından bahsetmiştik. Ubisoft şirketinin CEO koltuğunda oturanYves Guillemot, oyunun çok da ses getirmediği düşünüyor ancak daha önceki Ubisoft oyunlarının hiçbirinin, bu kapalı beta kayıt sayılarına ulaşamadığını söyledi. Ayrıca Yves Guillemot, bu oyunu Assassin’s Creed oyunlarına bağlamaktan ziyade, “Oyuna sınır koymak istemedik. Yeni bir tür oyun oluşturmak için, geliştirici ekibe istediği şeyleri yapmalarına izin verdik.” diyor.
Oyunu geliştiren ekip Ubisoft Singapore yönetim müdürü Olivier de Rotalier, eğer oyun iyi satarsa, oyunu 10-15 yıl boyunca destekleyebileceklerini söyledi. Olivier de Rotalier, “Uzun vadede desteklemek istediğimiz, güçlü mekaniklere dayanan, çevrim içi bir rol yapma oyunu inşa ediyoruz. Bu uzun vadeli tecrübeyi destekleyebilmek için güçlü bir hizmet oluşturmak istiyoruz. Üretmekte olduğumuz oyunun uzun vadede yaşayacak ve insanları etkileşime sokacak kadar büyük olduğuna inanıyoruz. Bunu desteği sonuna kadar yapmak için bir planımız var.” dedi. Ayrıca Olivier de Rotalier, oyunu yapmaya başlamadan önce, Assassin’s Creed IV: Black Flag oyunundaki deniz savaşları üzerinde çalışarak, Skull and Bones oyunlarını daha iyi bir hale getirmeyi amaçladıklarını söyledi.
Oyunun yönetim müdürü Olivier de Rotalier, oyunun satış rakamlarıyla destekleyecekleri yılların doğru orantılı olduğunu söyledi.
Ubisoft‘un E3 2017 konferansında tanıttığı yeni oyunu Skull and Bones kapalı betasının, rekor kayıtlara ulaştığından bahsetmiştik. Ubisoft şirketinin CEO koltuğunda oturanYves Guillemot, oyunun çok da ses getirmediği düşünüyor ancak daha önceki Ubisoft oyunlarının hiçbirinin, bu kapalı beta kayıt sayılarına ulaşamadığını söyledi. Ayrıca Yves Guillemot, bu oyunu Assassin’s Creed oyunlarına bağlamaktan ziyade, “Oyuna sınır koymak istemedik. Yeni bir tür oyun oluşturmak için, geliştirici ekibe istediği şeyleri yapmalarına izin verdik.” diyor.
Oyunu geliştiren ekip Ubisoft Singapore yönetim müdürü Olivier de Rotalier, eğer oyun iyi satarsa, oyunu 10-15 yıl boyunca destekleyebileceklerini söyledi. Olivier de Rotalier, “Uzun vadede desteklemek istediğimiz, güçlü mekaniklere dayanan, çevrim içi bir rol yapma oyunu inşa ediyoruz. Bu uzun vadeli tecrübeyi destekleyebilmek için güçlü bir hizmet oluşturmak istiyoruz. Üretmekte olduğumuz oyunun uzun vadede yaşayacak ve insanları etkileşime sokacak kadar büyük olduğuna inanıyoruz. Bunu desteği sonuna kadar yapmak için bir planımız var.” dedi. Ayrıca Olivier de Rotalier, oyunu yapmaya başlamadan önce, Assassin’s Creed IV: Black Flag oyunundaki deniz savaşları üzerinde çalışarak, Skull and Bones oyunlarını daha iyi bir hale getirmeyi amaçladıklarını söyledi.