mehmetkarahanlı
Aktif Üye
San Diego Comic Con 2017 etkinliğinde konuşan yönetmen Bill Rosemann, oyun ile ilgili başka açıklamalarda da bulundu.
PlayStation 4 konsoluna özel olarak çıkması beklenen ve Insomniac Games tarafından geliştirilen Spider-Man, gösterilen oynanış videolarıyla oldukça güzel görünmüştü. San Diego Comic Con 2017 sırasında, bu harika görünen oyunun yeni konsept tasarımları yayımlanmıştı. Marvel Live programında konuşan oyunun yaratıcı yönetmeni Bill Rosemann, bu tasarımlardaki sahnelerin, oyun içindekarşımıza çıkabileceğini söyledi. Ayrıca Bill Rosemann, oyun hakkında daha fazlakonuştu.
Bill Rosemann, oyun hakkında çok fazla bilgi ve görüntü paylaşarak, oyunun sürprizlerini bozmakistemediklerini söyledi. Ayrıca Insomniac Games ekibinin, fanların tüm yorum ve geri bildirimlerini okuyarak, oyunu daha da geliştirdiklerini açıkladı. Insomniac Games, daha önce fanları dinleyerek, ağ atma mekaniğinin daha hızlı olmasını sağlamıştı.
Bill Rosemann, “Örümcek adamın kendisi, büyük bir güce sahip ve bu, ona büyük bir sorumluluk getiriyor. Bu şeyler üzerinde çalışacak kadar şanslıyız ve elimizdekileri, en iyi Marvel oyununa dönüştürmek bizim için son derece önemli.” dedi. Ekip; Spider-Man karakterinim çevikliği, düşünce tarzı, hızlı hareketleri, akrobasi ve doğaçlamaları gibi özelliklerini, oyuncuya hissettirmeyi amaçlıyor. Açıkçası bu açıklamalarla Insomniac Games, oyuncu dostu bir firma olduklarını kanıtlamış oldu.
PlayStation 4 konsoluna özel olarak çıkması beklenen ve Insomniac Games tarafından geliştirilen Spider-Man, gösterilen oynanış videolarıyla oldukça güzel görünmüştü. San Diego Comic Con 2017 sırasında, bu harika görünen oyunun yeni konsept tasarımları yayımlanmıştı. Marvel Live programında konuşan oyunun yaratıcı yönetmeni Bill Rosemann, bu tasarımlardaki sahnelerin, oyun içindekarşımıza çıkabileceğini söyledi. Ayrıca Bill Rosemann, oyun hakkında daha fazlakonuştu.
Bill Rosemann, oyun hakkında çok fazla bilgi ve görüntü paylaşarak, oyunun sürprizlerini bozmakistemediklerini söyledi. Ayrıca Insomniac Games ekibinin, fanların tüm yorum ve geri bildirimlerini okuyarak, oyunu daha da geliştirdiklerini açıkladı. Insomniac Games, daha önce fanları dinleyerek, ağ atma mekaniğinin daha hızlı olmasını sağlamıştı.
Bill Rosemann, “Örümcek adamın kendisi, büyük bir güce sahip ve bu, ona büyük bir sorumluluk getiriyor. Bu şeyler üzerinde çalışacak kadar şanslıyız ve elimizdekileri, en iyi Marvel oyununa dönüştürmek bizim için son derece önemli.” dedi. Ekip; Spider-Man karakterinim çevikliği, düşünce tarzı, hızlı hareketleri, akrobasi ve doğaçlamaları gibi özelliklerini, oyuncuya hissettirmeyi amaçlıyor. Açıkçası bu açıklamalarla Insomniac Games, oyuncu dostu bir firma olduklarını kanıtlamış oldu.