gittigidiyor

HTC'den yeni pazarlama kampanyası

aferin

Aktif Üye
Katılım
5 Nis 2012
Mesajlar
2,068
Tepkime puanı
3
Puanları
0
Konum
ist
2013081310403774090.jpg


HTC, yeni pazarlama yatırımı kapsamında cep piyasasında ses getirmek için bakın neler planlıyor!

HTC, yeni pazarlama kampanyası 'Change'i (Değişim) duyurdu. Bu platform HTC'nin 17 yıllık tarihi boyunca yankı uyandıran etkisini kutlayan uzun vadeli bir strateji olarak yerini aldı. Sektörde dönüşüm gerçekleştirecek yenilikçi bir yaklaşımı müjdeleyen "Change" HTC'nin pazarlama alanında bugüne kadar hayata geçirdiği en büyük yatırımı temsil ediyor. Kampanya, geniş bir yelpazedeki geleneksel ve dijital mecralar üzerinden tüketicilere ulaşmayı hedefliyor.

Ağustos ayı itibariyle HTC global platformunun tamamlanması ile kampanya hayata geçirilecek. Ünlü oyuncu ve yönetmen Robert Downey Jr.'ın rol alacağı ilk yaratıcı reklam 15 Ağustos tarihinde YouTube üzerinden yayınlanacak. Ardından ise bir dizi sinema ve televizyon reklamı yayına girecek.

HTC Pazarlama Kurulu Başkanı Ben Ho, kampanya ile ilgili olarak: "HTC olarak yenilikçi ruhumuz , ve cesaretimiz sayesinde mobil sektöründe değişim yaratan öncü marka konumuna geldik. Biz "Change"i orijinal ve eğlenceli olarak tanımlıyoruz." Bugüne kadar gerçekleştirilen kampanyalardan farklı olarak da, halihazırda telefonlarımızın bilinen özelliklerini bir araya getirdik. dedi

"Change" kapsamında beyazperdenin en sevilen yüzlerinden Robert Downey Jr., HTC ile iki yıllık bir sözleşme imzaladı. Downey Jr. reklamda rol almanın yanı sıra HTC'nin global ajansı 171 Worldwide (WWP Grubu) ile gerçekleştirdiği çalışma ile eşsiz yorumunu sunarak değişimi HTC markasının merkezine yerleştiren reklamın kreatif yönünü şekillendirmek üzere kendi tarzını da ekledi.

Üç aşamada hayata geçirilecek olan marka platformunun ilk aşamasını HTC'nin farklı insanlar için ne anlama geldiğine dair eğlenceli bir yorum ile markaya vurgu yapan reklam kampanyası oluşturuyor. İkinci aşamada, BlinkFeed, Video Highlights ve BoomSound gibi HTC'nin devrim niteliğindeki yeniliklerin mobil sektörünün yüzünü nasıl değiştirdiğine dair çalışmalar yer alıyor. Devamı olan reklam spotları ise HTC ürünlerinin nasıl kullanıcıları güçlendirerek kendi yaşamlarında değişimi gerçekleştirmelerini sağladığına odaklanıyor.

Kaynak: CHIPonline
 

Bilgi / İnfo

satcafesi.net kar amacı gütmeyen bilgi & paylaşım üzerine kurulu ücretsiz bir forum sitesidir,Üyeler her türlü bilgiyi,dosya,video,resim,vs. önceden onay olmadan paylaşabilmektedir,bunedenle oluşacak herhangi bir illegal paylaşımdan satcafesi sorumluluk almamaktadır,T.CK.na aykırı paylaşım görüldüğünde iletişim kısmından bizlere bildirmenizi rica ederiz.

Yasal Haklar

Foruma gönderilen mesajlardan öncelikle mesaj sahipleri sorumludurlar. Forum yöneticileri başkalarının mesaj veya konularından sorumlu tutulamazlar. Ancak yasal nedenlere bağlı herhangi bir şikayet durumunda, yetkililer bilgilendirildiği takdirde ilgili düzenleme yapılacaktır.
Üst