Afet bölgesinde bir satıcıdan Sony kumanda aldım,ürün söz verildiği günde ne kargolandı ne de bir mesaj var....Amazon a yazdım gelen cevapta satıcının ürüne zam yaptığı ve aldığım fiyattan gönderemeyeceğini belirtmiş.Zahmet etmiş yazmaya tabii ki,iptal ettim bir de afet bölgesi satıcısı iyilik olsun dedim halt etmişiz...Amazon 1 saat sonra mesaj gönderdi Satıcını yapmış olduğu hareketi kuruluş olarak onaylamıyoruz siz de onaylamıyorsanız tasdik verin dedi verdim ertesi gün firma arıyor Sayın tüketici bütün umudumuz Amazon gibi bir firma ile çalışmaktı bu kez bizi affedin yoksa ihraç edileceğiz dedi...
Ben sizin neyinizi affedeyim ürünü yollamadığınız gibi parası ödenmiş ürünü satıştan çekip gönderemiyoruz demek sizce etik mi dedim...? Ardında zam yapıp tekrar satış koyuyorsun bu kadar pişkinlik kimsede olamaz olmamalı dedim...Bana af için bir daha da yazmayın 20 kumanda yollasan birini kapıdan içeri sokmam hadi güle güle dedim....Amazon eğer isterseniz genel merkeze de başvurabilirsiniz zararınızı tazmin edeceğiz dedi.Gerek yok dedim aldığınız bedeli yatırın yeterli dedim.....Yani olmuyor demeyin oluyor ama aç müşteriye bir haber ver yahu faxın var.cebin var bu mazaret değil ki......