OPPO ve Vivo, bu yıl tablet pazarına giriş yapacak olan iki Çinli üretici. Her iki marka da toplamda üç adet tablet ile bu pazara hızlı bir giriş yapacak.
Tablet pazarı, geçtiğimiz yıldan itibaren gittikçe yükselen bir sektör haline geldi. Pandeminin hayatımıza girmesiyle yaşanan karantinalar yüzünden insanlar evde daha fazla vakit geçirmeye başladı. Haliyle öğrenciler de evden öğretim görmeye başladılar. Online derslere katılan öğrencilerin çoğunun tercihleri tabletlerden yana oldu. Özellikle ufak çocuklar tablet sektörünün bel kemiği haline geldi.
Teknolojioku
Tablet pazarı, geçtiğimiz yıldan itibaren gittikçe yükselen bir sektör haline geldi. Pandeminin hayatımıza girmesiyle yaşanan karantinalar yüzünden insanlar evde daha fazla vakit geçirmeye başladı. Haliyle öğrenciler de evden öğretim görmeye başladılar. Online derslere katılan öğrencilerin çoğunun tercihleri tabletlerden yana oldu. Özellikle ufak çocuklar tablet sektörünün bel kemiği haline geldi.
Teknolojioku